Segítőkész ügyfélszolgálat: Az asztalosoknak IS mi segítünk  +36-1/300-9030

Gyakori kérdések

Hol tart a megrendelésem?

Hol tart a megrendelésem?

Regisztrált felhasználónként a felhasználói fiókodba belépve a jobb felső sarokban a profilodra kattintva tekintheted meg a megrendelésed, és annak státuszát.

A következő státusz módosításokról kapsz emailben is értesítést, így ha nem is vagy regisztrálva az oldalra, akkor is naprakész lehetsz a csomagod státuszáról:

  • Visszaigazolva - A megrendelésedet feldolgoztuk
  • Kiszállítás egyeztetés - Csomagodat összekészítettük, nemsokára felveszi a futár
  • Kiszállítás - Csomagod úton van, előreláthatóan a következő munkanapon fogja kézbesíteni a futárszolgálat
  • Személyes átvétel - Csomagodat összekészítettük, raktárunkban átveheted